نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

محمد فرهام داودی

کلمات جدید

1391/7/11 16:34
نویسنده : مامان مرضیه
910 بازدید
اشتراک گذاری

محمدفرهام گلم با این شیرین زبونیات دل مامان برات قینج میره سیب

داریم کلمات جدید رو باهم تمرین می کنیم و شما هم با سرعت زیاد اونها رو یاد می گیری

دل مامان ضعف می ره وقتی کلمات رو داری تکرار می کنیظط

 

کلمات جدید

واتر (باتر) =آب              اوکی( اوتی) = باشه      سیب= اپل

گیو می (دیو می ) = بده من  

های= سلام                 خداحافظ = بای 

 

 

راستی داشتم فراموش می کردم حدودا یک هفته ای هست که تمام ماشین ها رو به جزء پرشیا و پراید رو که قبلا هم بلد بود زمانی که توی خیابون می بینی اسمشون رو تکرار می کنی از چراغ جلو ماشین ها  اسم ماشین رو تشخیص میدی

پیرشیا =پرشیا          پراید             وانت          سبند= سمند           پجو = پژو  

دیبیس وشیش = دویست و شش   زانتیا = زانییا  

 

آخر همه کلمات هم به مامان می گی تشیق  ( تشویق) مامانی هم حسابی گل پسر و تشویق می کنه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زری مامان مهدیار
9 مهر 91 22:32
آفرین به گل پسر
زینب(عمه آرتمیس)
12 مهر 91 11:26
سلام,گل پسرنازی دارین.بااجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ماسربزنید
درضمن مااهل کرجیم


سلام ممنون عزیزم من هم شمارو لینک کردم
ما شاهین ویلا هستیم
سلمان
30 بهمن 91 10:18
سلام
انشاء ا... پسرتون همیشه خوب و مایه سربلندی مادر و پئر خود باشد
اسم پسر عزیر من هم محمدفرهام است و روز 6 بهمن ماه 1391 ساعت 10:30 در بیمارستان لاله با وزن 3750 و قدر 51.5 بدنیا آمد انشاءا... هم من و مادرش بتوانیم براش والدین خوبی باشیم و هم پسرم مایه افتخار و سربلندی ما باشد.


سلام ممنون که به ما سر زدید امیدوارم که قدمش براتون خوب باشه و زندگی بسیار شادی همراه با نی نی تون داشته باشید
با تبادل لینک موافق هستید تا دو دوست هم نام باهم باشند