نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

محمد فرهام داودی

نابغه

1391/7/9 11:13
نویسنده : مامان مرضیه
335 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم خیلی با استعدادی زریزط


ماشاالله به هوشت که به مامانت رفته البته بابا محسن میگه که به اون رفتی باشه قبول اگه به بابایی هم رفته باشی من عاشق هوشتم

بعد از شمردن اعداد دارم روی کلمات انگلیسی کار می کنم الان هم یه مقدار پیشرفت کردیم

بعد از گذشت دو روز

بی


انگشت =پینگر                  دست =هند             اتوبوس= باس

 

 

 

ماشین =کار                      هاپو=داگ                 پیشی=تت (کت)

                                    یب              یب

 

 

 

برو= گو                      بیا=تام(کام)


شیرین زبون انقدر این کلمات رو قشنگ تلفظ می کنید که دلم برات قینج می ره

راستی دیگه توی خونه وقتی داری راه می ری اعداد رو یه بار فارسی تا بیست و یه بار انگلیسی تا 10 میشمری

خیلی حال می کنم با این کارت و از پشت کار خودم و  خودت لذت میبرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)