نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

محمد فرهام داودی

مشهد

هفته گذشته داشتم به بابا محسن می گفتم که عمه نسرین قرار شده که به مشهد برن و یه چند روزی  اونجا باشند یکدفه بابا گفت که ماهم بریم من هم قبول کردم البته قرار شد که مامان و بابای همسری هم همراه ما باشند تقریبا یک هفته ای هست که به تهران اومدن و قرار شده زمستان امسال و تهران بمونن به مامان خودم هم اطلاع دادم که همراه ما باشند اما گفتند که خاله نگار امتحان داره و ما  نمی تونیم و من هم اسرار که اگه شما نمی یایید خاله ملیحه همراه ما بیاد خاله هم قبول کرد  اما رسیدیم به بلیط که واسه چهارشنبه می خواستیم اما هر جا تماس گرفتیم پیدا نشد و بابا هم دلش می خواست که همراه ما باشه اما دید که بلیط برای چهار شنبه نیست و اگه هم باش...
18 دی 1391

سفر مشهد

قرار 26 بهمن ماه بریم مشهد خیلی وقت قراره بریم اما قسمت نشد اما این ماه دیگه داریم میریم ساعت 10/30 پرواز داریم           هوا هم بارونی با یه تاخیر یک ساعته حرکت کردیم و ساعت 1 رسیدم به فرودگاه مشهد و ساعت 2 هم رسیدیم هتل کریم خان شما هم تا رسیدن به هتل بیدار بودی من بعد از استراحت رفتم زیارت و برای نماز صبح برگشتم صبح روز بعد شما و بابایی هم همراه من روانه صحن شدید و توی مسیر هم یه عکس از شما با بارگاه امام رضا انداختیم   این هم پسری و پدر داخل حیاط حرم   ...