نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

محمد فرهام داودی

محمد فرهام و سرماخوردگی

1391/7/17 7:44
نویسنده : مامان مرضیه
391 بازدید
اشتراک گذاری

از جمعه شب یه مقدار آب ریزش بینی پیدا کرده بودی و تند تند عطسه می زدی اما نزدیک های صبح بود که دیدم نفس کشیدن یه مقدار برات سخت شده ظی

و از صبح شنبه به بعد رفته رفته  سرماخوردگی پیشرفت کرد و مامانی هم فقط با شربت ایبوپروفن تب شما رو کنترل می کرد دوست داشتم که به نزدیک ترین مطب ببرم و ویزت بشی اما بدلیل اینکه عادت شدیدی به دارو های دکتر خودت داری و هرجاهم که ببرم یا دارو ها باعث حساسیت برای پسر گلم میشه یا دارو های اونها رو از شدت بد مزه ای مصرف نمی کنیdsf

شانس اوردم که یک شنبه شب ساعت 9 از دو ماه پیش وقت ویزیت داشتی قراره امشب ببرمت پیش دکتر خودت 

البته این ویروس رو هم مثل اینکه به مامان انتقال دادی از دیشب سرم سنگین شده و احساس گلودرد هم دارم  از امروز صبح هم عطسه زدن من هم شروع شده

sd

الان هم که ساعت 10/30 صبج چون دارو خوردی هنوز بیدار نشدی مامان هم دلش نیومد شما رو بیدارکنه شما هم خیلی صبوری به خرج می دی اما حسابی بی حالی و همش بغل مامان می مونی زطط

 

راستی قراره قبل از رفتن به مطب دکتر نیک جو به منزل دختر دایی مامان بریم همراه خاله ها و مامان جون یه نی نی اورده اما ما هنوز طی این سه ماه فرصت نکردیم که به دیدنش بریم

امروز دیگه همه با هم جمع شدیدم و می ریم دیدن محمد حسام  سعی  می کنم که عکس هم از این  نی نی خان داشته باشم

بعدا نوشت

نزدیکهای ظهر بود که دیدم هر دو دست محمد فرهام (پشت وکف دست) پر از دونه شده حتی سر انگشتاش انگار از داخل تاول زده بود خیلی نگران شدم سعی میکردم که خونسرد باشم تا شب دکتر معاینه اش بکنه و نتیجه رو اعلام کنه  

عصری که خونه دختردایی مامان رفتیم و شما هم اونجا کلی بهونه گرفتی و گریه کردیسیپ تونستم یکی دوتا از محمد حسام هم عکس بگیرم بعد هم راهی مطب دکتر شدیم

این هم عکس محمدحسام تپلی  

 sd

بعد از ویزیت شما گفت که این عطسه و آبریزش سرماخوردگی نیست و یه ویروسه که اسمش یادم نموند و باعث می شه که که یه سری دونه روی بدن ظاهر بشه و باید تا یک هفته غذا های بدون ادویه و سس و شکلات رو مصرف کنی و یه سری هم دارو برای پسری تجویز کرد شسی

این هم عکس از دستهای پسرم که دونه زده مامان فدات بشه که همش میگی بخارون  

طز

 طظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای مهتا
17 مهر 91 9:38
سلام وقت زیباتون به خیر ممنون از اینکه قابل دونستید و به وبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سر زدید ایشالا شما وهمه عزیزانتون هم شاد و سلامت باشید
مامی مهتا
18 مهر 91 1:09
مرضیه جان من از همون عکس های توی اینترنت ایده گرفتم و با مقوا مشکی و قرمز همه چیرودرست کردم بعضی از چیزها هم توی بعضی سایت ها آماده هست مثل لیبل لیوان یا ریسه happy birth day که میتونی saveکنی و بعد ازشون پرینت بگیری .


مرسی عزیزم از اینکه پیگیر بودید ممنونم بازهم به ما سر بزنید
پوشاك نوزادي كيانا
18 مهر 91 13:48
آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC-pariz همه در يك مكان زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي(خ قزوين) - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال
زری مامان مهدیار
20 مهر 91 0:40
عزیز دلم قربون اون دستای کوچولوت
ایشالا زودی خوب بشی خاله
از دست این ویروسای عجیب غریب که هر روز یه مدل ظاهر می شن


سلام زری جون ممنون از لطفتون . نه خواهش می کنم
ممنون که به ما هم سر زدین
مامان شیدا
23 مهر 91 12:05
عزیزم من لینکتون کردم . ما خونه های سازمانی مهندسی زراعی هستیم . [h
ممنون من هم با افتخار شما رو لینک می کنم
من شاهین ویلا هستم
منزل شما نزدیک به محل کار پدرم جاده محمد آباد از اشنایی تون خوشحالم
الهام مامان رامیلا
26 مهر 91 0:22
سلام عزیزم بله که موافقم حتما شما لینک شدید
محمدحسام کوچولو
11 دی 91 21:00
سلام محمدفرهام عزیز از وبلاگ قشنگت بازدیدکردم خیلی جذاب بود امیدوارم بزرگتر که شدیم دوستای خوبی براهم باشیم.


سلام ممنون که به ما سر زدید منهم امیدوارم
ادرستون نبود و ما نتونستیم به شما سر بزنیم
با تبادل لینک موافقید