نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

محمد فرهام داودی

مهدقرآن

1393/2/12 22:49
نویسنده : مامان مرضیه
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتی می شد که می خواستم یه کلاسی ثبت نام کنم اما راه برام خیلی دور بود تا اینکه به پیشنهاد مامانم به جامعه القران که تقریبا بهمون نزدیک بود ثبت نام کنم مامان یه روز رفت و گفت که شماره گرفتن و خودشون  تماس می گیرن (البته تازمانی که چهار سالش تمام بشه ) از شانس بنده که الان تقریبا ماه آخر این دوران شیرین و سخت و می گذرونم  سه روز بعد تماس گرفتن و گفتن بیاد کلاسزبان

بنده هم بردمو ثبت نام کردم البته این کلاس با جاهای دیگه فرق داره قرآن رو با اشاره آموزش میدن البته همراه با معنی و مامانها هم حضور دارن که اشاره ها رو یاد بگیرن و تو خونه کار کنن

تازه بعد متوجه شدم که محمدفرهام زیر میزی یا شانسی وارد این کلاس شده چون جلسه سوم بود که یه مامانی پسرشو آورد که 13 روز بود که چهار سالش تمام شده بود قبول نکردن و به من گفت شما چطور ثبت نام کردید من هم گفتم خودشون تماس گرفتن خندونک

نمی دونی که سه روز در هفته هست تازه پنج شنبه ها هم خودم کلاس دارمو باید مامان جون ببردش و تا زمان زایمان هم تا جایی که بتونم می برم باقی باید مامان جون کمک کنه و بیاد اشاره ها رو به من یاد بده و من هم به شما تازمانی که یه مقدار اوضام روبه راه بشه تشویق

گل پسر ما هم که توی کلاس کوچکترین عضو اونجاس خانم عطایی هم کلی دوستش داره و با شیرین زبونی ها و پر حرفی ها همه کلاس و می خندونه البته خودش هم کلی لذت می بره و همش دوست داره بره حتی روزهای تعطیل

امیدوارم که قرآن نگهدار تمام بچه ها باشه آرام

پسندها (1)

نظرات (1)

زری مامان مهدیار و صدرا
1 خرداد 93 11:36
ایشالا به سلامتی زایمان کنی مرضیه جونمممممم امیدوارم گل پسر نازنینت حافظ قرآن بشه و قرآن هم حافظش باشه
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون گلم حسابی التماس دعا دارم یه کم هم استرس برای بعدش دعام کن عزیزم