نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

محمد فرهام داودی

درانتظار

1393/3/5 22:58
نویسنده : مامان مرضیه
1,430 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا نوزده روز دیگه بیشتر به دیدار مون نموده و همه روز شماری می کنیم مخصوصا محمد فرهام امروز صبح از می پرسید مامان چندروزه دیگه آجی دنیا میاد من هم گفتم بیست روزه دیگه گفت بعدش منو بغل می گیری اونم وایساده گفتم نه آخه دلم درد می گیره گفت بعدش که  دلت خوب شد چی گفتم اونموقع که بله چشمک

اما اگه آجی گریه کنه کی بغلش کنه گفت خوب معلومه من خودم بغلش می کنم که دل شما درد نگیرهمحبت

(قربونش برم حسود نیستا اما احساس مسئولیتش بالاس می ترسه مامان آجی شو بندازه)خندونک

نمی دونم که بعد از این مدت دلم واسه این روزها و دردها تنگ میشه یانه  کمردرد و خستگی و بی خوابی شده تمام وجودم سبز

یا اینکه دلم برای تکونهای وقت و بی وقتت تنگ میشه اونم زمانی که من می خوام بخوابم شما بیداری یا برعکس یا سکسکه های بلند بلندت زیبا

اما با تمام این خستگی ها و بی خوابی هایی که این روزها بیشتراز قبل شده لحظه شماری می کنم تا روی ماهتو ببینم

گل دخترم ممنونم که مامانی و زیاد  گنده  نکردی و الحمدلله زشت هم نشدم بر عکس کسایی که میگن دختر خوشگلی مادرشو میگیره تا خودش خوشگل بشهبوس

 

پسندها (1)

نظرات (7)

زری مامان مهدیار و صدرا
6 خرداد 93 11:26
مرضیه ی گلم ایشالا که به سلامتی زایمان کنی و روزای آخر بارداریت رو هم راحت بگذرونی موقع زایمانت ما رو هم خیلی یاد کن عزیز دلممممممممممم روزای اولی که خونه میای حسابی هوای محمدفرهام رو داشته باش و خیلی رو کاراش حساسیت نشون نده تا حسودی نکنه گلم
زری مامان مهدیار و صدرا
16 خرداد 93 14:50
مرضیه جونم کجایییییییی؟؟؟؟ ایشالا که سلامت و خوب باشی دیگه اومدن نی نی نزدیکه یا شایدم اومده که کم پیدایی
مامان مرضیه
پاسخ
[پاسخ ]ممنون عزیز دلم بله دیگه آخرشه یکشنبه صبح بستری میشم التماس دعای شدید دارم از راهنمایی هاتم ممنونم الان که خیلی حساس شده کشته بدون من تکون نمیخوره
مامان سارا
21 خرداد 93 9:23
سلام دوست خوبم... امیدوارم این روزهای آخر هم به سلامتی بگذره و به خوشی دختر کوچولوت رو بغل بگیری .... نگرانم نباش ... نی نی دوم همه چیزش خیلی راحت تر از اولیه... باور کن عزیزم آدرس وبلاگ ما تغییر کرده عزیزم لطفا ما رو با آدرس جدید لینک کن : http://doperancema.niniweblog.com پیشاپیش یه بوسسسس قلمبه
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم سارای گلم انشاالله چشم حتما میام پیشتون
زری مامان مهدیار و صدرا
24 خرداد 93 16:47
عزیز دلممممممممممم پیشاپیش تولد نی نی رو تبریک می گم یادت نره موقع زایمان دعام کنیا خیلییییییییییییییی باشه؟
مامان مرضیه
پاسخ
حسابی همه رو دعا کردم مخصوصا شما زری جونم رو خیالت راحت
زری مامان مهدیار و صدرا
24 خرداد 93 16:48
نی نیت به دنیا اومد زودی ایشالا رو به راه شو و بیا از خودت و گلات بنویس
مامان مرضیه
پاسخ
چشم عزیز دلمی
زری مامان
26 خرداد 93 15:39
عزیز دلمممم دیگه ایشالا دیروز زایمان کردی و دختر نازنینت توی بغلته و حتماً امروز اومدی خونه خوب خوب مواظب خودت باش زودی سر پا بشی و مامان گل دو تا وروجک باشی ایشالا دوووووووووووستت دارم مرضیه ی عزیزم ای کاش شماره ت رو داشتم و می تونستم حال خودت و غنچه ی کوچولوی خونتونو بپرسم دوستم
مامان مرضیه
پاسخ
بله عزیز دلم اما 22 زایمان کردم خواست خدا بود که دختر شب نیمه شعبان بدنیا بیاد و دلم شاد شاد بشه
زری مامان
26 خرداد 93 15:41
خصوصیت رو چک کن مامان نی نی ها
مامان مرضیه
پاسخ
چشم گلم