نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محمد فرهام داودی

جشن پایان دوره

1392/6/6 23:18
نویسنده : مامان مرضیه
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

قرار شد که شنبه براتون جشن پایان دوره بگیرند

مامان سانیا هم که واسه گل دخترش لباس خرم سلطان دوخته بود گفت یه لباس سنتی تن محمدفرهام کن که با روزای دیگه متفاوت باشه

من هم که جلیقه و کلاه و داشتم (مامان طوبی از مکه )براش اورده بود

مامان جونهم زحمت کشید و خودش یه پیراهن سفید لنین مردانه دوخت و شلوارش هم دست گل خودم بود

خلاصه به قول محمد فرهام جمو جورش کردیم و رفتم جشن

دست خاله ها درد نکنه کلی زحمت کشیده بودن به محمدفرهام که خیلی خوش گذشت ماهم از شادیشون لذت می بردیم حتی عکاس هم  آورده بودن و هرکس مایل بود عکس هم می انداخت من هم با این لباس خوشگل ازتون عکس انداختم


خدا

کشتی

سانیا و محمد فرهام

وایی

خاله شمیا و خاله ندای مهربون

کیک

عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زری مامان مهدیار
7 شهریور 92 16:32
ایشالا فارغ التحصیلی دانشگاهش مرضیه جون
آفرین به دستای هنرمند خودت و مامان نازنینت


Salam mamnun azizam nemidonam chera nazaram baraton sabt nemish
Mahdiyaro dadashi khuban
Salrouze eshgheton ham mobarak
شیدا مامان الینا
17 شهریور 92 17:33
عزیز دلم چقدر ناز شدی با این لباس سنتی
ان شالله جشن فارق التحصیلی دانشگاه و عروسیت عزیزممممم


ممنون خاله مهربون الینا گلی چطوره