نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

محمد فرهام داودی

شمارش معکوس

1392/4/6 0:34
نویسنده : مامان مرضیه
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

داریم نزدیک میشما  بیاین همه با هم بشمریم 1 2 3

در تدارک تولد قندو عسل خانواده هستیم امسال تولد عزیز دلم و خونوادگی میگیریم اونهم با یکی دو روز فاصله قرار که جمعه بگیریم تا بابایی و بابا جون و عمو جفعر هم باشند

البته تولد اصلی  شما دوشنبه دهم تیرماهه

نمی دونی من چقدر خوشحالم شماهم خوشحالی و داریم همراه خاله ملیحه تدارک می بینیم

اما من برای اینکه اجازه دادی طعم شیرین مادر بودن و بچشم و با تمام سختیها سه سال پر از شادی و شعف رو کنار فرشته آسمونی باشم

فرشته ای که اومد روی زمین و زمینی شد تا دل من رو شاد کنه و اجازه بده مادر بودن و تجربه کنم

خدایا شکرت برای چنین نعمت زیبایی

خدایا شکرت که سه سال با نفسهای عسلم زندگی کردم

خدا شکرت که من مادرم

خدایا خدایا خدایا شکرت برای همه چیز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 0:43
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.


Mamnun khale jouni
مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 0:44
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان ساتیار
6 تیر 92 0:46
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com