نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محمد فرهام داودی

اولین کلاس تابستونی

1392/3/27 23:04
نویسنده : مامان مرضیه
786 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم عسل خان و ببرم کلاس ثبت نام کنم چون تقریبا تمام مراکز زیر سه سال اجازه ثبت نام نمیدن امسال هم که گل پسرما سه سالش تمام میشه می تونه توی کلاسهای تابستون شرکت کنه

هعت

زمانی که رفتم کانون فرهنگی شهید فهمیده دیدم کلاسهایی که به ساعت و روزهای مامانی می خوره نقاشی و خلاقیته روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته

خیلی دوست داشتم که ارف و سفال هم بره اما روزهای دیگه هفته بود که من نمی تونستم ببرم و خودم کار داشتم انشاالله ترم بعد ت

راستی گل پسرما خیلی خوشحال شدم اما ازطرفی نگران رفتار و موندن داخل کلاس هستم با اینکه خودم اونجا می مونم و فاصله دوکلاس تقریبا 15 دقیقه هست نمی دونم چه عکس العملی داره

محمدفرهام زیاد به نوع کلاس علاقه نشون نمی داد فقط میگفت مامان با بچه های مردما می رم بازی

پ

اما با امیده که دل مامانی همیشه خوشه به رفتار شما مگه نه قندو عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشين
2 تیر 92 10:14
آخي نازي محمد فرهام جوني رو ببوس


چشم خاله جونی
مامان آرشين
3 تیر 92 13:58
مرضيه جون من ماماناي كرجي رو نميشناسم به جز 1-2 نفر اگه شما باهاشون اشنا هستي دست به كار شو كه قرار وبلاگي بزاريم
زری مامان مهدیار
5 تیر 92 16:13
نگران نباش اگه کلاساش شاد باشه حتماً باهاش کنار میاد
منم دقیقاً همین مشکل رو با مهدیار داشتم و دارم
بچه ها تو این سن خیلی دوست ندارن مدت طولانی یک جا بنشینن
ایشالا که حسابی دوست داشته باشه و از تابستونش لذت ببره


سلام زری جونم ممنون انشاالله که درست بشه