نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

محمد فرهام داودی

آرایشگاه

1391/12/14 22:07
نویسنده : مامان مرضیه
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

قندو عسلم مامانی شرمنده شد دوباره دیر آپ شدم اما  می نویسم از

 

جمعه صبح که بابا جون زنگ زد که ببینه عسل خان ما همراهش میره به آرایشگاه که محمدفرهام گفت می خواد همراه بابا محسن میره دت

شیطون مامان میگه که آرایشگاه بابایی خوشگل تره موهام و هم فشن می کنهیس

خلاصه عصری عازم آرایشگاه شدن و بعد از گذشت ساعتی گل پسر وارد شدو مابا یه پسری با موهای فشن شده مواجه شدیم و از دیدن روی ماهش و موهای فشن عزیزدلمان مسرور شدیم و تمام مدت قربون صدقه می رفتم و پسری هم همش نق میزد که مامانی دارم می خارم و آروم آروم لخت شد که عازم حمام بشه پشت گردنش یه مقدار قرمز شده بود بابا گفت به عمو بهمن گفتم حسابی فشن کن اونهم یه کم پشت گردنشو ماشین کرد و ناز دونه ماهم که حساسطز

این هم گل پسر مامان الهی دورت بگردم که مثل قرص ماه شدی

دیدی ماشاالله یادت نره بگو که چشم نخوره قندو عسل ما

 

بخورمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
17 اسفند 91 17:13
عزیزم منتظر انداز ای که میخواین هستم لطفا اندازه ها رو بدین