نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

محمد فرهام داودی

اندر احوالات عسل خان

1391/12/2 23:41
نویسنده : مامان مرضیه
686 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه ام شرمنده این روزها خیلی دیر دیر آپ میشم فرصت ندارم هم با شما مشغول بازی و کاریم و گاهی اوقات میام

از دوستایی که تند و تندبه ما سرمیزنن ممنونیم ماهم فراموش تون نکردیم سعی می کنم زودی بیاییم دیدنتون

این روزها شعر حسنی و از این قسمت برای مامانی روزی صد بار می خونی تازه سوره کوثر هم میتونی با کمک مامانی بخوین البته بیشترشو خودت میگی من اونجایی که یادت می ره و یه کوچولو اشاره می دم  ب

الاغه خوب و نازنین سر برهوا سم برزمین

یالت بلند و پرمو دمت مثال جارو یکمی به من سواری میدی

نکه نمی دم نکه نمی دم چرا نمیدی

واسه اینکه من تمیزم پیش همه عزیزم اما تو چی

موی بلند روی سیاه ناخن دراز واه و واه و واه

محمدفرهام جونم گاهی اوقات یه کارایی می کنه که دل مامانی براش قینج می ره ی

تا می خوام ازش عکس بندازم یا اینکه از کاراش فیلم بگیرم می گه مامانی نوبتی قول داده بودی بده دیگه نوبت منه

اصلااجازه نمی ده که دوربین و روشن کنم تازه میگه نوبته منه باشه مامانی همش نوبت شما

این روزها خونه ما بدونه فرشه شنبه صبح اومدن بردن تا اثرات دوچرخ و پاستل و دوغ هایی که گل پسرم به فرش داده بود که یه موقع دل نشکنه رو پاک کنن و برای سال نو آماده بشیم

شما هم اونقدر با کامیون و اسکوتر روی این سرامیک ها جولون می دی که نگو تازه خونه سازی ها و می زاری زیرپاهات و با اونا یه جوری راه می ره که انگاری داری اسکی بازی می کنی  دلم برای همسایه طبقه پایین می سوزه می دونم که دیگه روش نمیشه بیاد و تذکر بده من هم سعی می کنم که با ایشون رو در رو نشم که از خجالت آب میشم ی

البته بگما مامانی تنبله و هیچ موقع کار عید نداره دیدی کلک خوردی این از زرنگی منه که همیشه دستمال بدست و مرتبم مگه نه

بگذریم

داشت با خونه سازی ها برج می ساخت که میون راه دوربین بدست اومد از سازه خودش عکس بندازه این هم عکسها پسرم ببین چه حرفه ای انداخته قربونت برم عسل مامان

سازه ها

سازه ها

س

این هم از پسر خلاق من که از انگشتای شصت پاش هم نگذشته

وایی

محمد فرهام و محمد حسن نوه زاده دایی بنده که باهم کلی دوست هستند

سی

ده

بوس بوس عاشقتم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
30 بهمن 91 7:29
سلام عزیزم هزینه طراحی 4000 تومان چاپش 6000 هزار تومان هزینه پست هم تعرفه اداره پست هست که بعد از اینکه پست شد مشخص میشه ولی فکر کنم 3000 تومان میشه اگر مدل رو پسندید لطفا عکس کوچولوتون رو بفرستین تا طراحی کنم براتون در ضمن اگر بخواین میتونم فقط براتون طراحی کنم و خودتون تو شهر خودتون چاپش کنید
مامان شیدا
30 بهمن 91 13:09
سلام شما هم به بازی وبلاگی دعوتی ها ! یه سر به وبم بزن عزیزم محمد فرهام عزیزم را ببوس
مامان شیدا
30 بهمن 91 23:38
عزیزم اگه دوست داشته باشی شرکت کنی باید در وبلاگ خودت بنویسی


Baray. Emtiaz dare ya na age sherkat konam
مامان شیدا
3 اسفند 91 8:27
منم نمیدونم عزیزم


سلام ممنون شیدای عزیزم
زری مامان مهدیار
3 اسفند 91 9:54
عزیز دلمممممممم چه عکسهای قشنگی که انداختی خاله جون


قربونت برم عزیزم راستی چند وقته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زری مامان مهدیار
3 اسفند 91 9:55
آفرین به این مامان گل و مرتب
خوش به حالت مرضیه جون که کار عید نداری


مرسی زری جونم من کلا با خونه تکونی عید مخالفم اکثرا ماهانه گاهی اوقات هم دوماه یک بار تمام قسمت های خونه و تمیز می کنم
مامان کوثری
6 اسفند 91 7:46
عزیزم کدوم شهری مگر؟
باید بری تایپ و تکثیر ها و یا جایی که چاپ دیجیتال انجام میدن


کرج البته میخوام برام رومیزی چاپ کنند نه برگه ای متوجه منظورم میشین