نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

محمد فرهام داودی

عکس

1391/12/14 22:24
نویسنده : مامان مرضیه
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر یادم افتاد که باید می رفتم و عکس جدید می نداختم که تا گفتم محمدفرهام هم گفت مامان منهم عکس میخوام لباس بپوشم عکس

طفلی فکر می کرد که میخوام عکس آتلیه بندازم اما دلم نیومد و طبق برنامه سالانه که اواسط اسفند ماه می برمش و چند تا عکس ازش می ندازم  

امشب هم بردمش البته لباسها رو خودش انتخاب کرد و فقط دلش خواست با همون دو دست عکس بندازه و نخواست که دوباره لباس عوض کنم (مامان خسته میشم نکن میخوام عکس بندازم)

تازه روی همون صندلی که من عکس 3*4 انداختم هم گفت باید عکس بندازه شبیه مامانش خاله عکاس هم با خوشروی هرجور که ایشون دستور داد عمل کرد قرار شد که چهار شنبه بریمو عکس دلخواهمون و انتخاب کنیم تا آخر سال هم تحویل بگیریم ظط

وقتی که از اتلیه اومدیم بیرون واییی  دیدیم که بارون گرفته اونهم چه بارونی با سرعت فراوان به سمت خونه حرکت کردیم بااینکه یک خیابون بیشتر فاصله نداشتیم اما هردو موش آبکشیده شده بودیم محمدفرهام هم که از شدت بارون و رگبار ترسیده بود محکم منو بغل کرده بود و می گفت مامانی مامانی دارم میترسمط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوثری
15 اسفند 91 7:53
عزیزم عکس هاتون به دشتم رسیده در اولین فرصت بهتون خبر میدم طرح تون رو ببینید
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:30
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک
مامان کوثری
15 اسفند 91 18:22
عزیزم کارتون آماده شده بیاید ببینید لطفا
مامان کوثری
16 اسفند 91 8:34
عزیزم سایزش رو طبق سایزی که خودم بهتون میدم چاپ کنید مشکلی پیش نمیاد شماره حساب هم سمت راست وبلاگ هست تو نوار سمت راست
مامان کوثری
23 اسفند 91 11:22
عزیزم شرمنده کارتون دیر شده عزیزم ایملت رو بده فایل ها رو ارسال کنم
مامان کوثری
23 اسفند 91 12:45
عزیزم کار رو براتون ایمیل کردم
مامان کوثری
24 اسفند 91 16:32
عزیزم من کارتون رو ایمیل کردم لطفا ایمیلتون رو چک کنید
مامان کوثری
25 اسفند 91 4:56
آره گلم همون سایز خودتون بود من دوباره براتون سایز دیگه رو ایمیل میکنم شاید یه دردتون خورد


Mamnun golam hesabi zahmat dadima