نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

محمد فرهام داودی

مشهد

1391/10/18 22:57
نویسنده : مامان مرضیه
494 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته داشتم به بابا محسن می گفتم که عمه نسرین قرار شده که به مشهد برن و یه چند روزی  اونجا باشند یکدفه بابا گفت که ماهم بریم من هم قبول کردم

البته قرار شد که مامان و بابای همسری هم همراه ما باشند تقریبا یک هفته ای هست که به تهران اومدن و قرار شده زمستان امسال و تهران بمونن

به مامان خودم هم اطلاع دادم که همراه ما باشند اما گفتند که خاله نگار امتحان داره و ما  نمی تونیم و من هم اسرار که اگه شما نمی یایید خاله ملیحه همراه ما بیاد خاله هم قبول کرد 

اما رسیدیم به بلیط که واسه چهارشنبه می خواستیم اما هر جا تماس گرفتیم پیدا نشد و بابا هم دلش می خواست که همراه ما باشه اما دید که بلیط برای چهار شنبه نیست و اگه هم باشه برگشت برای شنبه یا یک شنبه میشه و مرخصی هم نداشت که استفاده کنه

و ازمن خواست که بدون حضور خودش همراه پدر و مادرش باشم و منم که اولین باری بود که می خواستم همسفرشون بشم یکم حول شدم و از رفتن پشیمون اما بابا محسن ازم خواهش کرد که برم و گفت که خواهرت هم همراهت هست و دیگه محمد فرهام هم بهونه نمی گیره

من هم با اینکه میل زیادی نداشتم سپردم به خود آقا امام رضا خواستم که اگه ایشون دعوت کردن بریم

و آقا هم مارو جزء میهمانهای خودشون قرار داد و پنحشنبه عصر با قطار غزال بنیاد از راه آهن تهران به سمت مشهد راهی شدیم خ

اما طی مسیر  و با نزدیک شدن به مشهد یه تاخیر چهار ساعته داشیم به دلیل کولاک شدید و دید کم مجبور بودیم با سرعت کم و گاهی اوقات هم نزدیک به یک ساعت بدون حرکت باشیم  کناره  شیشه های  داخل کوپه ما هم  یخ زده بود  ه

خلاصه خیلی سرد بود و زمانی که بیرون رو می دیدم همه جا سفید بود گاهی اوقات هم ترس برم می داشت و استرس می گرفتم

سپیده سپید

خلاصه بعد از 14 ساعت به مشهد رسیدیم و با دمای 15 درجه زیر سفر اونجا رو برو شدیم

منکه با کلی تدارکات رفته بودم و هتل هم از قبل رزرو کرده بودیم و از راه آهن یکسره به هتل رفتیم هتل هم با حرم مطهر فقط 5 دقیقه فاصله داشت اما سرتاسر مسیر برف و یخ بود

بعد از استقرار داخل هتل به سمت حرم رفتیم و نماز جمعه و اونجا خوندیم اما بقدری سرد بود که روی فرش ها پاهامون بی حس میشد

خلاصه من هم پسرم و بردم و همون جایی که پارسال از عکس انداخته بودم یه عکس دیگه هم با حرم آقا انداختم تا براش یادگاری بمونه

محمد فرهام هم خیلی آقا بود اما تمام مدت به من چسبیده بود و از بغلم پایین نمی اومد و از سر خوردن می ترسید و تمام بازار هم اصلا اذیت نکرد و تنها اذیت اون بغل کردنش بود که باعث شد دست راستم از قسمت بازو حسابی ورم کنهی

پسر و خاله جونش

نمای بسته

خوشمل من

ب

قربون پسر گلم بشم که همراه خاله جونش داره نماز می خونه

سجده

دوست داشتی که داخل قطار هم ازت عکس بندازم اینم عکس

ا

عزیر دلم وقتی می دیدی که خسته شدم میگفتی مامان مامان بده من سندینه تمرت درد می دیره

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان سارا
13 دی 91 14:53
زیارت قبول عزیز خاله.....
چه نمازی هم می خونه ...... جونمممممممممممم


ممنون سارا جونم راستی چرا نمی تونیم براتون نظر بزاریم
دایی بنی جون
16 دی 91 14:34
همیشه به سفر باشید زیارت قبول عکس اولی بسیار منظره زیبایی بود .همیشه شاد و سلامت باشید .

ما هم به روز کردیم منتظر حضور گرمتان هستیم.


ممنون چشم حتما
مامان شیدا
19 دی 91 22:51
زیارت قبول خانمی همیشه به سفر و زیارت ماشالله به این گل پسربا اون عکسهای خوشگلش مخصوصا نماز خوندنش


سلام ممنون شیدا جون لطف کردین که به ما سر زدین خوشحال شدم
مریم مامان محمد مانی
20 دی 91 23:17
زیارت قبول عزیزخاله


مرسی خاله مهربونم قسمت شما بشه انشاالله میاین همو لینک کننیم
مامان نوژا
21 دی 91 8:55
زیارتتون قبول ماشالله پسر نازی دارین.هتلتون آفریقا نبود؟دقیقا شکل هتلی هست که ما تابستون رفتیم.همیشه یه سفر و شادی


ممنون عزیزم شما لطف دارید نه هتل کریم خان بودیم اجازه لینک می فرمایید
مامان پارسا
21 دی 91 14:53
سلام زیارت قبول . گل پسرتون رو ببوسیدش چه جالب فکر کنم دقیقا شما با ما همزمان مشهد بودین
مهتاب
21 دی 91 21:02
سلام مرضیه جون ممنون که به سوالم جواب دادی

اومدی مشهد قبول باشه منم فعلا مشهد میشینیم ماه دیگه میام کرج من با کرج خیلی آشنا نیستم اما فکر کنم با مشهد تفاوت زیادی داره مرضیه جون اینجا تا دلم میگیره میرم حرم آقا توی کرج جایی هست وقتی دلم گرفت بشه رفت اونجا ؟


سلام عزیزم بله اینجاهم دوسه تا امام زاده داره که خیلی خوب هستن اومدی خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم
پرستو
23 دی 91 11:34
سلام میشه به وبلاگ کودک من بری و به شماره 15 رای بدی؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/


Chashm