نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

محمد فرهام داودی

بازم کولیک

1391/8/28 23:28
نویسنده : مامان مرضیه
374 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب نزدیکهای ساعت 11 بود که طبق شبهای قبل محمد فرهام رو خوابوندمتغل

ساعت یک ربع به یک نیمه شب با صدای گریه شدید محمدفرهام از خواب پریدم کلی ترسیده بودم دیدم که گریه پسری بند نمیاد بغلش کردم گفتم شاید خواب بد دیده اما انگار از خواب دیدن هم نبود

بابا محسن هم بلند شد بود اما هرچی سعی می کردیم نمی تونستیم آرومش کنیم همینطور گریه می کرد خح

از شدت درد توی بغل می چرخید خیلی ترسیده بودمتن

اما یکدفعه یادم افتاد که شاید دوباره کولیک محمدفرهام عود کرده باشه دیدیم که بله دوباره دل دردهای شبونه شروع شده

احساس کردم مال غذای شب باشه چون همراه غذا یه مقدار شور خورده بود

اما بابایی گفت که یه نوع ویروسه مثل اینکه این ویروس ها هم نمی خواد دست از سر پسرم بردارهتنم

بعد از 20 دقیقه گریه مداوم همراه با جیغ آروم شد

من هم بخاطر اینکه بتونم تا موقع خواب پیشش باشم اوردم پیش خودمون که راحت تر بخوابه واحساس امنیت بیشتری بکنه

همینکه گذاشتم رو تخت گفتم طفلی پسرم خیلی درد کشید اما بابا محسن گفت آروم صحبت نکن بزار بخوابه

محمدفرهام که تازه از درد فارغ شده بود گفت بزار صحبت کنه مامانمهمنتا

مونده بودم

امان از دست این پسری که با این حرفها باعث تعجب مامانی میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرین
29 آبان 91 0:55
آفرین به این پسر گلمون .دیگه مرد شده هزارماشاالله.مبارک باشه کوتاهی موهات.خیلی ناز شدی عزیزم.


مرسی عزیزم ممنون آره خیلی ناز شده