نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محمد فرهام داودی

بیدار باش پسرخان

1391/5/21 19:02
نویسنده : مامان مرضیه
302 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین ماه رمضانی هست که شما هم میتونی همراه من بلند شی و سحر کنارم باشی

اولین جمعه ماه رمضان بود که .................


با زنگ موبایلم بیدار شدی و خواستی که کنارم باشی من هم هر چقدر سعی کردم بی فایده بود و شما هم نخواستی که دوباره بخوابی 


و خودت رو لوس کردی و به مامان گفتی عزیزم نازی نازی من هم دلم سوخت و شما رو هم بلند کردم

شما هم بلافاصله با کامیون مشغول بازی شدی اصلا انگار نه انگار که ساعت 3/30 صبحه


زمانی که دیدی مامان داره غذا می خوره شما هم دهانت رو باز کردی و گفتی دذا(غذا) مامان هم به شما غذا می داد .

تت

 


بعد هم در خواست رانی کردی من هم به شما رانی دادم

ا

وقتی که خواستم بخوابونمت شما فرمان (نه ) رو صادر کردی


من هم بی تفاوت به نظر شما برق رو خواموش کردم و شما رو بردم توی تخت  پیش خودم شما هم بی توجه به اینکه من بیدارم یا نه تا ساعت 6 صبح بود که برای خودت شعر می خوندی

خدا به داد مامانی برسه این یه ماه رو که شما می خوای بیدار شی چون شما هر زمان که بیدار شی انگار صبح بلند شدی

مامان باید با این کار شما درشبانه روز  4 تا  5 ساعت بیشتر بخوابه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)