نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

محمد فرهام داودی

خونه و خونه به دوشی

1392/11/11 10:28
نویسنده : مامان مرضیه
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود که به بابا محسن می گفتم که فکر خونه باشه دیگه امسال چهار نفره می شیم و مستاجری سختر میشه (البته دو سال و نیمه پیش که قرار بود بیایم این خونه بابا گفت که با این پولی که داریم برو دنبال خونه ببین قیمتا چه جوره من هم توی عید بود که داشتم می رفتم بیرون از یه املاک پرسیدم که با این پول میشه خونه نو ساز گرفت گفتن نه سه چهار سال ساخت میشه گرفت من هم اصلا داخل نرفتم و اومدم جریان و گفتم و بعدهم من توی خونه سه چهار سال ساخت نمیام ) مشغول تلفن

این شد که بابایی یه دو سالی صبر کرد و بالاخره دو هفته قبل بود که گیرهای من جدی شد و گفتم باید امسال دیگه خونه رو بگیریم و با صاحب خونمون تماس گرفت  تا ببینه که خونه رو می فروشه چون خونمون هم شیکه و هم خوشگل ایشون هم با کمال میل قبول کردن و قرار شد که آخر هفته برای قیمت و قرار مدار بیان کرج

سوم بهمن ماه بود که همراه همسرشون اومدن و بنده سراپا استرس هم سکوت اختیار کردم تا صحبت ها تمام شد و محسن و مهندس گفتند پس بریم قولنامه کنیم نمی دونید چه حالی داشتم تمام گلوم از استرس متورم شده بود

مهندس هم به بابایی گفت خونه به نام کی می خوره خودتون یا همسرتون محسن جون هم گفتند که به نام همسرم نمی دونید که چه سوپرایزی بود فرشته

همراه هم رفتیم و یه املاک قولنامه کردیم و قرار سند هم گذاشتیم

بالاخره ما هم بعد از شش سال صاحب خونه شدیم نیشخند

بابایی هم خونه رو به عنوان کادویی شنیدن جواب سونوگرافی و دختر بودن و کادویی زایمان به من داد که ازش خیلی ممنونم و یه عمر من رو شرمنده خودش کرد خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زری مامان مهدیار و صدرا
26 بهمن 92 9:30
بازم مبارکه عزیزم ابجی خانوم هنوز نیومده کلی خوش قدمه ماشالااااا
مامان مرضیه
پاسخ
بله خیلی خوش قدمه انشاالله که شما هم صاحب خونه بشین و ما خوشحال شیم
مامان کوثری
27 بهمن 92 11:20
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی کلاه و بنر عید طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
28 بهمن 92 20:48
سلام به شما دوست خوبم دوست داری قالب وبلاگ با عکس نی نی نازت داشته باشی ؟ دوست داری بالابر وبلاگ با عکس نی نی تون داشته باشی ؟ دوست داری لوگو و صفحه ورودی داشته باشی با عکس نی نی تون؟؟؟ سال نو هم که نزدیکه کلی لیست توی نوبت دارین باید براشون تقویم طراحی کنم اگه شما هم دوست داری برای سال نو تقویم با عکس کوچولوی دلبندتون داشته باشی حتما بیا پیشم توجه داشته باش کار هایی که دیگر طراحان درست میکن مقابل خدات و کار های ما غیر مقایسه شدنیه منتظر حضور گرمت هستم
مهشید مامان مهتا
3 اسفند 92 21:53
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
زری مامان مهدیار و صدرا
14 اسفند 92 23:42
ایشالا که هم خودت و هم نی نی های نازنینت و هم بابا محسن، خوش و سالم باشین عزیزم
مامان مرضیه
پاسخ
عزیزدلمی