نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

محمد فرهام داودی

زنونه زنونه

1392/11/1 22:52
نویسنده : مامان مرضیه
900 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتها امروز که برای دومین بار جهت بررسی غربارگری رفتم از دکتر خواستم که جنسیت رو هم به هم بگن البته که ایشون مدتی قبل گفته بودن که به احتمال زیاد پسره متفکر

اما ما همچنان توکل خودمون رو داشتیم مطمن بودیم که هر چه هست به خیر بنده هاست مخصوصا ما

بعداز مدتی انتظار دکتر گفتند که جنین شما یه دختره  نمی دونید صدام می لرزید گفتم مطمئنید یا .... گفت خانم مگه من با شما شوخی دارم اشکم از گوچه چشمم ریخت پیشونمی عرق سرد داشت قلبم به تپش افتاده بود وصفش خیلی سخته هورا

با تمام وجودم شاکر پروردگارم شدم که نعمتش رو بر من تمام کرد و یه دخمل و یه پسر خوب نصیب من کرد لبخند

بعد ازتماس با محسن اونقدر خوشحال شد که هرچی می گفتم تکرار می کرد داری شوخی می کنی نیشخند

خلاصه قرار ما باشد تا محفلی که زنونه زنونه برگزار کنیم و مردانمون رو هم کمی به حال خودشون بزارم بدرود قلب

بعدا نوشت فراموشم شد بگم که شاید خدا به دل فندوق کوچولوی من نگاه کرد که عاشق آبجیه البته فقط و فقط آبجی حتی نباید اسم داشته باشه فقط آبجی که قرار شد اگه پسر شد مدتی بهش بگیم که دختر تا با اوضاع کنار بیاید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زری مامان مهدیار و صدرا
26 بهمن 92 9:27
خیلی مبارکهههههههههههههههه محمدفرهام جونم آبجی دار شده خدا رو شکر ایشالا که نی نی سالم و سلامت باشه و در کنار داداشی گلش بزرگ بشه و خانوم
مامان مرضیه
پاسخ
بله خدارو شکر اما سلامتی بهترینه دوست دارم زری جونم