نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

محمد فرهام داودی

شهر شادی

1391/9/17 11:39
نویسنده : مامان مرضیه
2,183 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای اولین بار محمدفرهام گلم رو بردیم شهر شادی گل پسرم هم اولین بار بودکه از وسایل نترسید و با میل به سمت وسایل بازی می رفت

ماهم خیلی لذت بردیم مخصوصا بابا محسن و خاله نگار که کلی باهم بازی کردن و شادی چهره اونها بیشتر از محمدفرهام بود

پسرم هم که عاشق موتور و ماشین بود هر کدوم رو دوبار سوار شد

شهر شادی زیاد وسایل برای کودکان زیر7 سال نداشت این اولین شهر شادی هست که توی کرج با وسایل الکترونیکی افتتاح شده

خلاصه شب خوبی بود و کلی هم از بازی ها تیکت گرفتیم و با تیکت ها  مون هم  جایزه که پازل بود  به محمدفرهام دادن

پسرم هم از جایزه خیلی لذت برد پازل قبلی خودش رو دیگه کامل و بدون کمک مامان حل می کرد پازل خودش 25 تکه و پازل جایزه هم 45 تکه هست

این هم عکسهای محمدفرهام جون داخل رستوران که قبل از شهر شادی داشتیم آش رشته می خوردیم

رستوران مادر بزرگ

ژست و دارین

پسر موتور سوار

راننده کوچولو

پسرک عاشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

زری مامان مهدیار
18 آذر 91 18:04
همیشه به شادی و گردش خاله جون
مامانی خانوم پسرمون بزرگ شده ها ماشالا


ممنون بله بزرگ شده البته هنوز هم خیلی گریه می کنه دیگه توان از دست دادم
مامان شیدا
18 آذر 91 18:15
سلام مرضیه جون تا حالا نمی دانستم شما هم کرج هستید راستی پرومای محمد شهر خیلی مجهز هست و برای بچه های کوچیک بازی زیاد داره. راستی شهر بازی که شما رفتید کجا بود؟


سلام گلم بله ما هم کرج هستیم البته نه اونجا اونجانزدیک به محل کار پدرمه
شهر بازی توی میدان آزادگان داخل پاساژ یادمان
مامان شیدا
18 آذر 91 18:17
تیپت منو کشته جیگربووووووووووووس
زری مامان مهدیار
18 آذر 91 20:03
چه خوب
چقدر دوست جون آذر ماهی دارم
خوشحالم


بله خیلی خوبه من 11 آذر هستم
ماماني زينب
18 آذر 91 23:21
سلام دوست من. ممنون از اينكه محبت كردي و جواب دادي. دكتر نيكجو رو ميشناسم. البته تا حالا براي زينب خانم پيشش نرفتم اما از قبل مي شناسمش. البته به ذهنم نرسيده بود كه مي تونم از ايشون سراغ ارتوپد بگيرم. ممنون از راهنماييت.
خوشحاليم كه يه دوست جديد پيدا كرديم



بله اگه راهنمایی بخوایین کمک میکنه من 30آذر وقت ویزیت محمد فرهامم هست اگه تااون زمان نیاز ندارید من براتون سوال می کنم
من هم از اینکه دوست خوبی پیدا کردم خوشحالم
شما کجای کرج هستین
اجازه لینک می فرمایید
ماماني زينب
18 آذر 91 23:23
راستي شهربازي آموت نرسيده به چهارراه طالقاني هم خوبه براي بچه هاي اين سن تقريبا چند تايي بازي داره.


ممنون نمی دونستم آموت هم شهر بازی داره چون زیاد سمت آموت نمی رم از کنارش رد شدم
سمیه
24 آذر 91 21:01
آخی خدا حفظش کنه...به من افتخار دادید مرسی