نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

محمد فرهام داودی

خسته که نمی شیییییییی

1391/6/20 15:49
نویسنده : مامان مرضیه
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شبه بعد از ظهر به سمت طالقان حرکت کردیم اما شما از صبح که بیدار شده بودی همش تکرار می کردی که مامان میریم پیش (داوا) گاوا

من هم میگفتم آره اما دوباره تکرار می کردی طالدون

خیلی دوست داری بری وقتی اسم طالقان میاد خیلی لذت می بری

نتذ

 

 

 

نزدیکهای غروب بود که رسیدیم اما خیلی خسته بودیم چون شما توی راه خیلی بابایی رو اذیت کردی همش بغلش بودی و نمی خواستی بغل من باشی

من هم به جای بابایی داشتم رانندگی می کردم که شما حسابی بغل بابایی  خودت رو لوس کنی

زمانی که رسیدیم شما خواب بودی اما وقتی که صدای مامان بزرگ رو شنیدی بیدار شدی و بلافاصله سراغ عمو حسن وگاوها رو  گرفتی

خلاصه این دو روز خیلی به شماخوش گذشت

موقع برگشتن عمو حسن هم همراه ما اومد که بره تهران تا کارهای اداری شو انجام بده

میون راه هم با آهنگی که بابایی گذاشته بود کلی برای عمو رقصیدی و بعد هم خوابیدی ساعت خوابت خیلی بهتر شده نزدیکهای ساعت 11 هرجا که باشی بهونه خواب رو میگیری

تو ماشین هم همینکار رو کردی و خوابیدی

 

 

تار

 

پسری و پدری کنار طبیعت سر سبز طالقان (باغ بابا بزرگ)

تذ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
20 شهریور 91 13:13
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سپیده
30 شهریور 91 15:01
سلام مرضیه خانم. با اجازه عکسهای گل پسر ی برای تولدش رو بنام خودتون گذاشتیم.
در مورد تهیه تم ها بعضی ها رو خود مامانها درست می کنن و بعضی ها رو هم از بیرون تهیه می کنن. خواستید ادرس اینترنتی شو بهتون بدم. ولی در کل خودتون درست کنید به صرفه تره. مثلا تولد دختر من که 1 ماهه دیگشت تم تولدش رو پروانه درست کردم. همش رو هم با کمک عمش درستیدم که سر وقت عکسهاشو براتون می زارم.
www.koodakeman91.niniweblog.com


مرسی عزیزم لطف کردین که عکس پسری و گذاشتین
از راهنمایی تون ممنونم