نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

محمد فرهام داودی

سالروز عشقمون

1391/5/23 5:34
نویسنده : مامان مرضیه
982 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه روزه یه روز یه روزه خاصه

امروز اون روزی که منو عشقم زندگی جدیدمون رو شروع کردیم

nhv

 

 

الان هم از این شروع زیبا پنج سال می گذره

 

 

یه پسر گل هم این روز رو برای سومین سال داره کنارمون جشن میگیره

 

تپ

 

 

 

از اینکه هر دو عشق و کنار خودم  دارم احساس خوبی دارم

 

ات

این سبد گل زیبا تقدیم نگاه زیبای تو

گل من دوست دارم

n\" src=

 

از اینکه همیشه همراهمی ممنونم

از اینکه مثل کوه با استقامت از من حمایت می کنی

ازت ممنونم که دنیای منی

از حمایت های بی دریغت ممنون

دوست دارم عزیزم دوست دارم

می دونی عاشقتم

kj

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زری مامان مهدیار
23 مرداد 91 10:03
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا همیشه کنار هم خوش و خرم زندگی کنید
مامانی میشه کامل توضیح بدی کد ویرایش قالب رو که گرفتی چی کار کردی، تا راهنماییت کنم


سلام ممنونم
ببخشید
من کد قالب رو گرفتم و رفتم قسمت ویرایش قالب و قبلی رو پاک کردم و کد جدید رو کپی کردم اما وقتی دوباره وب رو باز کردم گفت این وب پیدا نشد و از منو که رفتم داخل وب دیدم صفحه همون قبلی تغییر نکرده