نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

محمد فرهام داودی

جشن فتیله ها

1393/4/26 0:00
نویسنده : مامان مرضیه
619 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود که سوم تیرماه عموهای فتیله ای بیان ورزشگاه انقلاب کرج که خاله هابه ما خبر دادن از اونجایی که من نمی تونستم برم بلیط گرفتیم تا شازده کوچولوی عاشق عموها همراه با خاله ملیحه ونگار برن به جشن

پسرک ماهم همراه خاله ها رفت و بعداز اتمام برنامه رفته بود بالای سن و عمو فروتن رو از نزدیک دیده بود و اون هم کلی با گل پسرما مهربونی کرده بود اما اجازه نداده بودن که عکس بندازن

گریم صورت هم کرده بود خلاصه وقتی از در اومد داخل چشمهای گل پسرم می خندید و کل لذت برده بود

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

سروش
11 مرداد 93 15:21
مرضیه خانوم سلام . دقایقی رو با مطالعه مطالب وبلاگتون گذروندم و لذت بردم . وبلاگ خوب و مفیدی دارید . خدا بچتونو هم براتون نگه داره . اگه مایل بودین وبلاگ بنده رو با عنوان Best Blogger یا هر عنوانی که دوست دارید لینک بفرمائید و متعاقبا نیز به من خبر بدید تا وبلاگتون رو با عنوان مورد علاقتون لینک کنم . در ضمن از هر مطلبی از وبلاگ بنده که خوشتون اومد نیز می تونید بدون اجازه داخل وبلاگتون استفاده و کپی کنید البته اگه مطالب وبلاگم در شان وبلاگتون بود . یا حق
elham
27 مرداد 93 15:47
سلام گفته بودم شما خیلی بامزه تعریف می کنی من تقریبا هرروز می خونم زودی بیا بنویس بخونم لطفاً
مامان مرضیه
پاسخ
شما بامزه می خونی لطفتون زیاده