نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

محمد فرهام داودی

اولین برف

1392/9/22 16:43
نویسنده : مامان مرضیه
473 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه قبل بود که اولین بارش برف را در پاییز برگ ریز داشتیم و پسرک عاشق برف ما قصد خروج داشت و مانیز همراه شدیم لبخند

نمی دونی که برق چشمانت شبیه به برق سفیدی برف بود خنده های زیبایت فراموش نشدنیه از اینکه برف زیر پاهات فرو می رفت لذت می بردی ما هم بردیمت حیاط ساختمان و شما مشغول برف بازی شدی بغل

برف

برف بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lمامان شیدا
27 آذر 92 9:01
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل محمد فرهام جون و مامانیش به سرخی انار
مامان تسنیم خانوم
1 دی 92 13:00
سلام خانومی به نظرم بیا دکتر محمدی زایمانت کنه اخلاقش که خیلی خوبه مطبش هم تو میدون نو بنیاده بیمارستان نجمیه و چمران هم زایمان میکنه من خودم از پرسنل نجمیه هستم دخترم را دکتر لیلا محمدی دنیا اورد خیلی راضی بودم
مامان مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه اومدین اما نو بنیاد خیلی برام دوره من از کرج باید بیام یه چند نفرهم خانم دکتر کاشانی زاده رو معرفی کردند که رئیس بخش زنان بقیه الله و استاد دانشگاه مطبش م فلسطینه شما در موردش نظری نداری
زری مامان مهدیار و صدرا
7 دی 92 22:25
این حس مشترک همه ی ماماناس که عذاب وجدان می گیرن برای نی نی بزرگه عزیزم سعی کن این فکرا رو نکنی چون ایشالا چند وقت دیگه که نی نی به دنیا بیاد و به سلامتی یه ذره بزرگ بشه، هر لحظه که بگذره می فهمی چه لطفی در حق محمدفرهام کردی که براش یه خواهر یا برادر به دنیا آوردی ایشالا نی نی که بزرگ بشه حساااااااابی با هم همبازی می شن و این روزا جبران می شه الان فقط به سلامتی خودت فکر کن و سعی کن محمدفرهام رو بیشتر به باباش وابسته کنی که ایشالا اولش اذیت نشه
زری مامان مهدیار و صدرا
7 دی 92 22:26
دووووووووووووووستت دارم و از صمیم قلب از خدا می خوام که یه نی نی سالم و نازنین بهت عطا کنه .[پاس عزیزمی انشاالله