نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

محمد فرهام داودی

عکس های آتلیه

1391/11/24 0:22
نویسنده : مامان مرضیه
2,096 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دوست داشتم که یه تعداد از عکسهایی که برده بودمت آتلیه و برات بزارم اما فرصت نمی کردم

یه تعدادی و هم توی آپ بعدی میزارم

وروجکم اینجا 89/8/5 تقریبا پنج روز مونده بودکه چهار ماهت تموم بشه

قربونت برم فندق کوچولو

 

پنج ماهگی

جیگر طلای من با اون قبقبت

واییی

وایی نگام نکنین خجالت می کشم بدوام برم پیشه مامانی لباس تنم کنه بگیر که اومدم مامانی

پوشک خوشمله

عکس های تولد یک سالگی

عزیزم

قدشو ببین

 

قارچ

فندقی موتور سوار قربونت برم که بعد از کلی  گریه و زاری که دوست نداشتی لباساتو عوض کنم با چشمای پر از اشک این ژست و گرفتی عکس های بالا هم به دلیل همکاری نکردن شما برای تعویض لباس با یک لباس گرفته شده (مامانی شرمنده که نتونستم با لباسای مختلف از شما عکس بگیریم )

ژستو داری

هفدهم اسفند ماه سال 90 با موهای خوشمل فشن شده

ب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زری مامان مهدیار
25 بهمن 91 8:46
کلی لذت بردیم از دیدن عکسای گل پسرمون
زری مامان مهدیار
25 بهمن 91 8:47
خصوصی داری عزیزم


Bale mamun ke pishemun oumadi
ملیکا
25 بهمن 91 13:04
چه عکسای نازی از گل پسرم گذاشتی
هزار تا بوس


Mamnun ke oumadin
گرل
28 بهمن 91 17:20
سلام گلم اگر بخواهی من برات تقویم درست می کنم می تونی نمونه کارامو تو وبلاگم ببینی یا اگر دوس داشته باشی برات ای میل می کنم
گرل
28 بهمن 91 17:22
سلام گلم اگر بخواهی من برات تقویم درست می کنم می تونی نمونه کارامو تو وبلاگم ببینی یا اگر دوس داشته باشی برات ای میل می کنم
این ادرس وبلاگم هست گلم
baby-graphic.blogfa.com


اومدامانمونه تقویم نبود دوست گلم
عکس فرش
7 شهریور 92 21:30
وبلاگ زیبایی دارین... به وبلاگ منم سر بزنید ماندگارترین هدیه برای دلبندتان... [بدرود]