نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

محمد فرهام داودی

مادر و پسر عاشق

1391/11/6 16:29
نویسنده : مامان مرضیه
384 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

اونقدر دوست دارم که نمی دونم چکار کنم فکر می کردم که بزرگتر شی حتما وابستگیمون کمتر میشه اما نمی تونم یه لحظه ام ازت دور باشم

باتمام شیطنت هات بازهم دلم می خواد که کنارهم باشیم جدایی برام کابوسه

عزیز شیطونم نه نه البته خیلی هم آقا شدی توی تموم کارهای خونه شدی دست راستم و همش در حال کمک کردنی

از زبون نگوکه ماشاالله کم نمی یاری شیرین زبونی های می کنی  که نگو دلم برات قش می ره

روزی  صد بار میای بغلم می کنی میگی مامانی عاشقتم

پسرم منهم عاشقتم

تا میام لباس تنت کنم میگی مامان الان به نظرت ست شده بهم میاد خوردنی من ازالان به فکر ست کردنی

راستی یاد گرفتی که از بیست تا سی و هم بشمری البته از یک میشمردی تا بیست الان خیلی بهتر شده خودت دوست داشتی مامانی هم کار کرد و طی دوسه روز یادگرفتی که کامل بشمری

شماره خونه مامان جون و مغازه بابا جون و هم حفظی صبح بلند می شی میگی مامان جون و بگیر کارش دارم

امروز که باید می رفتم ویه امانتی به دوست مادرم می دادم هواهم خیلی سرد بود از خاله جون خواست بیاد سرخیابون و شمارو به یه بهونه بگیره و من هم سریع برم وبیام اما چشمت روز بد نبیه من می خواستم شما بیرون نباشی سرما نخوری اما اجازه نداده بودی خاله ببرتت خونه برده بودی پارک نزدیک خونه و کلی هم بازی کرده بودی دوسه بار هم واسه مامانی گریه کرده بودی

باجه های تلفن و هم ازدست نداده بودی و با همه صحبت کرده بودی زمانی که رسیدم خونه شما هم تازه رسیده بودین و مامان و بغل کردی و کلی هم گریه کردی منهم دلم برات خیلی تنگ شده بود

شب هم شام رفتیم خونه خاله جون مریم اونجا هم کلی بازی کردی

راستی این عکسا مال زمانی که قرار بود بری مهد کودک توی حیاط ازت انداخت اما نشد که بری و شما دوری از مامان برات سخت بود

 

 

دوست دارم وای نه نه عاشقتم می میرم برات عزیز دردانه من

مهد کودک انیس

تاب تاب عباسی

قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرین
3 بهمن 91 1:45
سلام .ماشاالله به محمدفرهام عزیزم.چه عکسای خوشگلی.انشاالله خدا شما مادر وپسر عاشق نازنین رو درپناه خودش حفظ کنه.مامانی جون منم مثل شما فکرمیکردم اما هرچی این عسل ها بزرگتر میشن وابستگی بیشتر میشه.

سلام ممنون بله نظر من هم همینه
عموی محیط بان
3 بهمن 91 14:21
سلام شماعزیزو رو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونم اگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان شیدا
4 بهمن 91 9:50
خوش تیپ خاله اون ست کردنت منو کشته مامان مرضیه حق داره بچلونتت .این هم از طرف من برای گل پسرمون


مرسی شیدا جونم شما خیلی به ما لطف دارین
من
21 بهمن 91 11:38
ایول برم هوش و دکاوتو من اینقدری بودم از 0 تا سه دهم رو هم نمیتونستم بشمرم ... جون خودم