نفس مامان پسر بابانفس مامان پسر بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

محمد فرهام داودی

پسرک باهوش ما

1393/6/29 1:08
نویسنده : مامان مرضیه
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

مامان تصدقت بره عسل خان . شرمنده ام که دیر به دیر آپ میشم و خلاقیت هات رو خلاصه و کم می نویسم خسته

این روزها با بزرگ شدن رها کارای مامانی هم زیاد شده و رسیدگی به شما گلهای زندگی تمام وقت شده

اونقدر شیطون شدی و پر سرو صدا که نگو البته باهوش تر هم شدی گاهی اوقات که من مشغول خیاطی میشم و رها رو به شما میسپرم داد می زنی بیا دیگه خسته شدم باید که کارگر بگیریم که فقط مشغول رسیدگی به پستونکش باشه  و هر وقت که افتاد بهش بده من دیگه خسته شدم همشم نق نق می کنه گاهی اوقات هم کلی بوسش می کنی و میگی حالا دیگه وقتش شده که بپری بغل داداشیجشنجشن

این روزها هم کلی توی بازی شطرنج پیشرفت کردی بردمت مدرسه شطرنح ثبت نامت کردم مربیت کلی از شما خوشش اومدو گفت بااین سن کمش تمام مهره ها و حرکات و بلده تعحب می کنم هیپنوتیزم

اصلا دوست نداشتی از کلاس بیرون بیایی همش میگفتی یه دست دیگه بازی کنم بعدش میام خندونک

بابایی هم به عنوان جایزه گفت جعمه شب می برتت استخر که امشب باهم رفتین و کلی بهت خوش گذشته بود

الان هم بیهوش شدی از خستگی چشمک

مامانی قربونت بره تمام قد که از وقتی رها اومده بزرگیت بیشتر به چشم میادمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

الناز
29 شهریور 93 15:39
سلام چه پسر باهوشی خا حفظ کنه همیشه موفق باشه
مامان مريم
16 آذر 93 13:23
یه سوال لطفا بگو از کی شروع کردی به آموزش شطرنج به پسر گلت؟
مامان مرضیه
پاسخ
من اصلا به محمدفرهام اموزش ندادم خودش با لپ تاب یاد گرفته بود دیدم خیلی علاقه داره بردمش مدرسه شطرنج اونجا ازش تست گرفتن رفت ترم دو چون کیش و مات و خیلی وارد نبود البته دوره کاملش دو سال طول میکشه که قصد دارم تا انتها ببرمش جون خیلی علاقه داره امیدوارم تونسته باشم اطلاعاتی و که می خواستی داده باشم بازم به ما سر بزنید اجازه لینک میدین